Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Oslovíme za vás až
234 vhodných dodavatelů.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.
Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Podívejte se na ukázkové poptávky

Ukázková poptávka

Výroba reklamní cedule

Podrobný popis zadání:

Dobrý den, Pro naši prodejnu s potravinami sháníme dodavatele na reklamní cedule.

Máme zájem o výrobu reklamní cedule. Náš amatérský návrh zhotovení je v příloze. V rámci cedulí požadujeme i LED osvětlení.

Rozměry - výška cca 2,8 m - délka cca 3,3 m - rozměr písmen je 24 cm - malá, 34 cm velká písmena - odstup mezi odstavci je 20 cm

Množství: - 1 ks

Lokalita: - Praha

Termín: - dle dohody - jednorázová spolupráce

Přiložené soubory:
navrh-cedule
Ukázková poptávka

Dlouhodobá spolupráce na výrobě informačních cedulí

Podrobný popis zadání:

Poptáváme dlouhodobou spolupráci na výrobě orientačních systémů do budov, které spravujeme. Jsme firma zabývající se správou velkých kancelářských budov a několikrát do měsíce potřebujeme vyrobit nové popisné cedule na dveře jednotlivých kanceláří a rozcestníky po budově. Zároveň bychom rádi v první vlně zlepšili design cedulí pro naše hlavní dvě budovy. Celkem se jedná o více než 250 informačních cedulí.

Náš brand manuál, který musí být dodržen zasíláme v příloze.

Rozměry a množství: Malé cedule na dveře 187x - výška cca 8 cm - délka cca 28 m

Velké cedule na rozcestníky 95x - výška cca 15 cm - délka cca 45 cm

Výběrové řízení uzavíráme 25. 5. 2017

Přiložené soubory:
brand-manual

TIPY: Jak dobře napsat poptávku pro obor venkovní tištěná reklama

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete, tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Rozměr dokumentu

Stanovte si jasně finální požadované rozměry tištěného materiálu. Při zasílání podkladů nezapomeňte na bezpečnostní okraj (spad) o který musí být podklady větší než rozměry finálního výsledku.

Počet kusů

Kolikrát potřebujete podklady vytisknout? TIP: S počtem výtisků většinou klesá cena za jeden kus.

Oboustrannost

Chcete mít materiály vytisknuty oboustranně či pouze jednostranně?

Popis produktu

Co nejpřesnější popište svůj produkt k propagaci. Na jaký obor či téma se specializujete? Snažte se uvést jeho silné a slabé stránky, konkurenční výhody, největší překážky atd.

Grafické a textové podklady

Pokud máte již představu jaký text, logo či grafiku chcete v materiálech použít, připojte tyto soubory rovnou k poptávce.

Jaký je náš rozpočet?

Jaká je Vaše představa o ceně za realizaci Vaší poptávky, popřípadě rozpočet, který máte vyčleněný.

Doporučení pro ideální grafické a textové podklady

Formát tiskového PDF

Data s podklady zasílejte výlučně ve formátu tiskového PDF (kompozitní PDF/X-4, PDF/X-3, PDF/X-1a). Jen tak může dodavatel zaručit bezproblémové zpracování tiskových dat, skutečně věrné barvy podkladů a oboustrannou spokojenost.

Jak na to: Při ukládání grafikckých podkladů zvolte možnost "Uložit jako..." a soubor uložte ve formátu PDF. Zvolte profil "Press quality" nebo-li tisková kvalita. Dále můžete zvolit umístění ořezových značek (Bleed marks) a velikost spadávky (Trim marks), kterou doporučujeme minimálně 3 mm.

Bezpečností okraj

Bezpečnostní okraj, takzvaný spad, by měl být minimálně 3 mm na každé straně podkladů. Spad je přesah grafiky mimo čistý formát grafiky. Toto je nezbytné pro dokončovací práce, především řezání. Tímto je zabráněno nechtěnému řezu do obrázků, log či textů.

Jak na to: Při tvorbě nové grafiky (nového dokumentu) nezapomeňte navrhnout podklady o minimálně 3mm větší, než je požadovaný finální rozměr.

CMYK barvy dokumentu

Podklady pro tisk musí obsahovat jen tiskové barvy, tzn. CMYK. Barevné prostory typu RGB, LAB nebo Patter jsou pro tisk nepřípustné. Pokud budou tyto barevné profily použity, mohou vznikat barevné odlišnosti od podkladu.

Jak na to: Nejsnadněji převedete Vaše obrázky do profilu CMYK v programu na úpravu fotografií (Adobe Photoshop, Zoner Photo Studio, Corel Draw, GIMP, Picasa atd.). Převod na CMYK profil většinou naleznete v hlavním menu pod záložkou "Obraz" a dále vyberete režim CMYK.

Rozlišení obrázků

Minimální rozlišení obrázků, kreseb a log v podkaldech je 250 dpi. Doporučujeme však použít rozlišení alespoň 300 dpi. To proto, aby nebyly obrázky, kresby a loga rozmazané, neostré či nečitelné. Pokud budou mít obrázky nižší rozlišení, je třeba počítat s horší výslednou kvalitou tisku.

Jak na to: Obrázky a loga doporučujeme použít v co nejvyšším rozlišení, které máte k dispozici.

Texty v křivkách

Všechny texty v podkaldech musí být převedeny na křivky (convert to curves), aby nedošlo k “rozsypání” textů. To znamená, že by se některé znaky mohly ztratit, nebo u nich vypadnout diakritická znaménka. V případě, že zasíláte podklady ve formátu PSD (Adobe Photoshop), přesvědčte se, že všechny vrstvy jsou sloučeny do jedné jediné.

Jak na to: Jednoduše klepnete na text pravým tlačítkem myši a zvolíte volbu "Vytvořit obrysy" (Curves nebo Convert to curves). Text se následně převede a již jej není možné editovat. Vrstvy ve Photoshopu sloučít tak, že kliknete pravým tlačítkem na některou z vrstev a vyberete možnost "Sloučit do jedné".

Přetisk černé barvy

Černá barva (zejména texty) musí být přetištěná. Přetisk musí být zvolen proto, aby nedošlo k optickému promísení podkladové barvy s barvou nad ní (např. podklad+text). Pokud nejsou použity přetisky, může docházet např. k tomu, že černé texty budou mít bílou konturu (obálku).

Jak na to: Nejdříve vyberete objekt, u kterého chcete přetisknout černou barvu. Následně v panelu "Atributy" (také Vlastnosti nebo Možnosti) vyberete "Přetisk výplně" a "Přetisk tahu".

Registrovaní dodavatelé

Výběr dodavatelů v kategorii "venkovní tištěná reklama" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Hlavní témata

Nenašli jste co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. Rekonstrukce střechy...
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele