Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.
Zadat poptávkuStanovte si jasně finální požadované rozměry tištěného materiálu. Při zasílání podkladů nezapomeňte na bezpečnostní okraj (spad) o který musí být podklady větší než rozměry finálního výsledku.
Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete, tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.
Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.
Nezapomeňte uvést preferované barvy a další detaily poptávaného designu. Máte-li například brand manuál, určitě ho zašlete jako přílohu, ať dodavatel ví, s čím bude pracovat.
Kolikrát potřebujete podklady vytisknout? TIP: S počtem výtisků většinou klesá cena za jeden kus.
Přejete si celobarevný nebo pouze černobílý tisk?
Chcete mít materiály vytisknuty oboustranně či pouze jednostranně?
Pokud máte již představu jaký text, logo či grafiku chcete v materiálech použít, připojte tyto soubory rovnou k poptávce.
Co nejpřesnější popište svůj produkt k propagaci. Na jaký obor či téma se specializujete? Snažte se uvést jeho silné a slabé stránky, konkurenční výhody, největší překážky atd.
Jaká je Vaše představa o ceně za realizaci Vaší poptávky, popřípadě rozpočet, který máte vyčleněný.
Data s podklady zasílejte výlučně ve formátu tiskového PDF (kompozitní PDF/X-4, PDF/X-3, PDF/X-1a). Jen tak může dodavatel zaručit bezproblémové zpracování tiskových dat, skutečně věrné barvy podkladů a oboustrannou spokojenost.
Jak na to: Při ukládání grafikckých podkladů zvolte možnost "Uložit jako..." a soubor uložte ve formátu PDF. Zvolte profil "Press quality" nebo-li tisková kvalita. Dále můžete zvolit umístění ořezových značek (Bleed marks) a velikost spadávky (Trim marks), kterou doporučujeme minimálně 3 mm.
Bezpečnostní okraj, takzvaný spad, by měl být minimálně 3 mm na každé straně podkladů. Spad je přesah grafiky mimo čistý formát grafiky. Toto je nezbytné pro dokončovací práce, především řezání. Tímto je zabráněno nechtěnému řezu do obrázků, log či textů.
Jak na to: Při tvorbě nové grafiky (nového dokumentu) nezapomeňte navrhnout podklady o minimálně 3mm větší, než je požadovaný finální rozměr.
Podklady pro tisk musí obsahovat jen tiskové barvy, tzn. CMYK. Barevné prostory typu RGB, LAB nebo Patter jsou pro tisk nepřípustné. Pokud budou tyto barevné profily použity, mohou vznikat barevné odlišnosti od podkladu.
Jak na to: Nejsnadněji převedete Vaše obrázky do profilu CMYK v programu na úpravu fotografií (Adobe Photoshop, Zoner Photo Studio, Corel Draw, GIMP, Picasa atd.). Převod na CMYK profil většinou naleznete v hlavním menu pod záložkou "Obraz" a dále vyberete režim CMYK.
Minimální rozlišení obrázků, kreseb a log v podkaldech je 250 dpi. Doporučujeme však použít rozlišení alespoň 300 dpi. To proto, aby nebyly obrázky, kresby a loga rozmazané, neostré či nečitelné. Pokud budou mít obrázky nižší rozlišení, je třeba počítat s horší výslednou kvalitou tisku.
Jak na to: Obrázky a loga doporučujeme použít v co nejvyšším rozlišení, které máte k dispozici.
Minimální síla linky (pokud ji v dokumentu máte), například rámečku vizitky, letáku nebo linky oddělující jméno, příjmení a údaje, musí být větší než 0,213 bodu. V opačném případě linka nemusí být vytištěna
Jak na to: Sílu linky většinou jednoduše nastavíte kliknutím na příslušnou linku v grafice a následným výběrem síly linky (Stroke nebo také Thickness). Linka nesmí být menší než 0,213 bodu.
Všechny texty v podkaldech musí být převedeny na křivky (convert to curves), aby nedošlo k “rozsypání” textů. To znamená, že by se některé znaky mohly ztratit, nebo u nich vypadnout diakritická znaménka. V případě, že zasíláte podklady ve formátu PSD (Adobe Photoshop), přesvědčte se, že všechny vrstvy jsou sloučeny do jedné jediné.
Jak na to: Jednoduše klepnete na text pravým tlačítkem myši a zvolíte volbu "Vytvořit obrysy" (Curves nebo Convert to curves). Text se následně převede a již jej není možné editovat. Vrstvy ve Photoshopu sloučít tak, že kliknete pravým tlačítkem na některou z vrstev a vyberete možnost "Sloučit do jedné".
Černá barva (zejména texty) musí být přetištěná. Přetisk musí být zvolen proto, aby nedošlo k optickému promísení podkladové barvy s barvou nad ní (např. podklad+text). Pokud nejsou použity přetisky, může docházet např. k tomu, že černé texty budou mít bílou konturu (obálku).
Jak na to: Nejdříve vyberete objekt, u kterého chcete přetisknout černou barvu. Následně v panelu "Atributy" (také Vlastnosti nebo Možnosti) vyberete "Přetisk výplně" a "Přetisk tahu".
Poptáváme dlouhodobou spolupráci na výrobě orientačních systémů do budov, které spravujeme. Jsme firma zabývající se správou velkých kancelářských budov a několikrát do měsíce potřebujeme vyrobit nové popisné cedule na dveře jednotlivých kanceláří a rozcestníky po budově. Zároveň bychom rádi v první vlně zlepšili design cedulí pro naše hlavní dvě budovy. Celkem se jedná o více než 250 informačních cedulí.
Náš brand manuál, který musí být dodržen zasíláme v příloze.
Rozměry a množství: Malé cedule na dveře 187x - výška cca 8 cm - délka cca 28 m
Velké cedule na rozcestníky 95x - výška cca 15 cm - délka cca 45 cm
Výběrové řízení uzavíráme 25. 5. 2017
Dobrý den, Pro naši prodejnu s potravinami sháníme dodavatele na reklamní cedule.
Máme zájem o výrobu reklamní cedule. Náš amatérský návrh zhotovení je v příloze. V rámci cedulí požadujeme i LED osvětlení.
Rozměry - výška cca 2,8 m - délka cca 3,3 m - rozměr písmen je 24 cm - malá, 34 cm velká písmena - odstup mezi odstavci je 20 cm
Množství: - 1 ks
Lokalita: - Praha
Termín: - dle dohody - jednorázová spolupráce
Výběr dodavatelů v kategorii "tisk bannerů" z naší databáze.
(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)
Pojďme to zkusit najít jinak.
NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny
Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.
Kontakty provozovatele