Chci začít

Nová poptávka

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou:
Přiložte soubory
S přílohami získáte lepší nabídky.
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
Chcete si vybírat nebo kontakty hned?

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Jak to
funguje?
Jak napsat
zadání?
Ukázková
poptávka
  1. Zadáte poptávku

    zdarma po celém Česku
    Dostanete až 4 nabídky. Pošleme vám je do mailu, ale najdete je i na stránce své poptávky.
  2. Vyberete dodavatele

    podle hodnocení předchozích zákazníků
    Dobré reference = 4x nižší riziko, že se spálíte.
  3. Ohodnotíte práci

    hodnocení přispívá ke kvalitě odvedené práce
    Firmám záleží na dobrém hodnocení.
Detailněji o tom, jak to tu funguje

Nezávazná a zdarma

Další informace
775 370 317

Potřebujete poradit? Zavolejte nám:po - čt 9:00 - 16:00,
pá 9:00 - 15:00.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Jak napsat zadání pro obor tisk časopisů

Čím lépe Vaši poptávku připravíte, tím více a konkrétnějších nabídek dostanete. Navíc se vyhnete delší zbytečné komunikaci mezi Vámi a dodavetelem.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

  • Informace jsou klíčové- Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete, tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete. Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.
  • Rozměr dokumentu- Stanovte si jasně finální požadované rozměry tištěného materiálu. Při zasílání podkladů nezapomeňte na bezpečnostní okraj (spad) o který musí být podklady větší než rozměry finálního výsledku.
  • Počet kusů- Kolikrát potřebujete podklady vytisknout? **TIP: S počtem výtisků většinou klesá cena za jeden kus.**
  • Oboustrannost- Chcete mít materiály vytisknuty oboustranně či pouze jednostranně?
  • Popis produktu- Co nejpřesnější popište svůj produkt k propagaci. Na jaký obor či téma se specializujete? Snažte se uvést jeho silné a slabé stránky, konkurenční výhody, největší překážky atd.
  • Grafické a textové podklady- Pokud máte již představu jaký text, logo či grafiku chcete v materiálech použít, připojte tyto soubory rovnou k poptávce.
  • Jaký je náš rozpočet?- Jaká je Vaše představa o ceně za realizaci Vaší poptávky, popřípadě rozpočet, který máte vyčleněný.
Ukázková poptávka

Poptávám tisk vizitek

Podrobný popis zadání:

Specifikace:

  • počet kusů 100 - 1000 dle ceny

  • 90 x 50 mm, přesah 3 mm z každé strany

  • plnobarevná oboustranná vizitka

  • dodání do konce ledna

  • grafické podklady mám vlastní

Ráda bych dostala cenovou nabídku pro 100, 500 a 1000 kusů-

Děkuji za nabídky.

Ukázková poptávka

Tisk svatebních oznámení

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

Poptáváme celobarevný oboustranný tisk 80ti svatebních oznámení. Grafické podklady zasíláme v příloze. Tisk chceme provést na vlastní reliéfní papír.

Kromě samotného tisku, je nutné provést i krajkový výsek okrajů.

Dodání i s fialovou mašlí na svázaní konců je plus pro vaši nabídku.

Oznámení je nutné mít vytisknuté do 1.9.

S pozdravem budoucí Čechovi

Přiložené soubory:
graficky-navrh

Potřebujete poradit?