Chci začít

Nová poptávka

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou:
Přiložte soubory
S přílohami získáte lepší nabídky.
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
Chcete si vybírat nebo kontakty hned?

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Jak to
funguje?
Jak napsat
zadání?
Ukázková
poptávka
  1. Zadáte poptávku

    zdarma po celém Česku
    Dostanete až 4 nabídky. Pošleme vám je do mailu, ale najdete je i na stránce své poptávky.
  2. Vyberete dodavatele

    podle hodnocení předchozích zákazníků
    Dobré reference = 4x nižší riziko, že se spálíte.
  3. Ohodnotíte práci

    hodnocení přispívá ke kvalitě odvedené práce
    Firmám záleží na dobrém hodnocení.
Detailněji o tom, jak to tu funguje

Nezávazná a zdarma

Další informace
775 370 317

Potřebujete poradit? Zavolejte nám:po - čt 9:00 - 16:00,
pá 9:00 - 15:00.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Jak napsat zadání pro obor tisk POS materiálů

Čím lépe Vaši poptávku připravíte, tím více a konkrétnějších nabídek dostanete. Navíc se vyhnete delší zbytečné komunikaci mezi Vámi a dodavetelem.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

  • Informace jsou klíčové- Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete, tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete. Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.
  • Barvy a design- Nezapomeňte uvést preferované barvy a další detaily poptávaného designu. Máte-li například brand manuál, určitě ho zašlete jako přílohu, ať dodavatel ví, s čím bude pracovat.
  • Kdo je naším zákazníkem?- Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro našeho potencionálního dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků. Každá informace kterou o svých zákaznících víte je velmi cenná.
  • Kde jsme teď?- Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude týkat následující kampaň.
  • Co chceme docílit?- Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí venkovní reklamy dostat. Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce? Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme, aby se o nás dozvědělo více lidí.” dodavateli příliš nepomohou.
  • Popis produktu- Co nejpřesnější popište svůj produkt k propagaci. Na jaký obor či téma se specializujete? Snažte se uvést jeho silné a slabé stránky, konkurenční výhody, největší překážky atd.
  • Grafické a textové podklady- Pokud máte již představu jaký text, logo či grafiku chcete v materiálech použít, připojte tyto soubory rovnou k poptávce.
  • Časový plán- V jakém období a jak dlouho má propagace probíhat, kdy má být nejpozději spuštěna a další časové údaje.
  • Největší konkurenti- Pokud existuje, uveďte Vaši konkurenci, včetně URL a popisu, v čem jsou považováni za konkurenci a jak silnou.
  • Jaký je náš rozpočet?- Jaká je Vaše představa o výdajích na tvorbu a případnou realizaci reklamy.
  • Rozměry a množství- Nezapomeňte uvést počet vyhotovení, a pokud víte i rozměry poptávané reklamní plochy.
Ukázková poptávka

Výroba 10 000 kusů samolepek

Podrobný popis zadání:

Dobrý den, pro svou firmu hledám dodavatele pro tisk reklamních samolepek. Potřebuji 100 00 kusů samolepek ve formátu 250mm x 200mm

Samolepky budou celobarevné.

Grafický návrh mám vlastní, ale pokud máte nějaký pěkný nápad nechám si rád nacenit a připravit i design.

Samolepky potřebuji mít hotové do 14 dní.

Předem díky za nabídky.

Ukázková poptávka

Potisk firemních roll-upů

Podrobný popis zadání:

Dobrý den, Pro naši prodejnu s potravinami sháníme dodavatele na výrobu / postik reklamních roll upů.

Máme zájem o výrobu reklamních roll-upů. Náš amatérský návrh zhotovení je v příloze.

Rozměry - výška cca 1,8 m - šířka cca 1,2 m - rozměr písmen je 24 cm - malá, 34 cm velká písmena - odstup mezi odstavci je 20 cm

Množství: - 1 ks

Lokalita: - Praha

Termín: - dle dohody - jednorázová spolupráce

Přiložené soubory:
grafický-navrh

Potřebujete poradit?